Share Tweet Pocket Add to Bookmarks
You're reading: Crimean Tatar TV channel goes silent
Popular
on social media

The only Crimean Tatar-language TV channel in the world, ATR submitted its papers at least three times to be able to continue its work.

However, Russian authorities turned the application down every time, pointing out new mistakes. While ATR was waiting for their license, Russian Prime Minister Sergei Aksionov accused the management of “inflating the conflict.”

“I believe they intentionally made the mistakes in their papers, so Roskomnadzor (the regulator) can not issue the documents,” Aksionov was quoted as saying on March 24.

Exclusive article

Sign up or subscribe to view more articles.
Try Kyiv Post for just 99¢ for the first month!
See All Plans
$5.95
Monthly plan
Get unlimited article access, anytime, anywhere.

Subscribe
$60
Yearly plan
Access all the exclusive content on KyivPost.com and the complete online archive.
Subscribe
Advertisement

Add comment

Sorry, you must be logged in to post a comment.
More in this section
Attention

Add a picture
Choose file
Add a quote
Attention

Are you sure you want to delete your comment?

Attention

Are you sure you want to delete all user's comments?

Attention

Are you sure you want to unapprove user's comment?

Attention

Are you sure you want to move to spam user's comment?

Attention

Are you sure you want to move to trash user's comment?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: