Photo

Kyiv Post Cartoons, issue 43

Prev 01 4 Next
A UK bank that services Russia Today, the Kremlin’s English-language propaganda TV network, shut the accounts of the broadcaster on Oct. 17 with no explanation, according to the network’s editor-in-chief Margarita Simonyan. Simonyan called it an attack on the freedom of speech. Ironically, the Kremlin has destroyed most independent media in Russia.
Photo by Kyiv Post

Found a spelling error? Let us know – highlight it and press Ctrl + Enter.

Advertisement

Add comment

Sorry, you must be logged in to post a comment.
More Galleries
Attention

Add a picture
Choose file
Add a quote
Attention

Are you sure you want to delete your comment?

Attention

Are you sure you want to delete all user's comments?

Attention

Are you sure you want to unapprove user's comment?

Attention

Are you sure you want to move to spam user's comment?

Attention

Are you sure you want to move to trash user's comment?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: