Служба інформації та безпеки Молдови (SIS) заблокувала у країні доступ до сайтів 22 російських пропагандистських телеканалів.

Про це інформує молдовська розвідка.

SIS видала розпорядження про блокування низки сайтів, які змінюють інформаційний простір у країні. Наказом директора відомства затверджено перелік джерел з онлайн-контентом, "який змінює в умовах надзвичайного стану зміст інформації, що висвітлюється в публічному просторі, які походять від органів державної влади держави, яка перебуває у військовому конфлікті та визнана державою-агресором".

Advertisement

Серед заблокованих телеканалів - "Россия 1", "Россия 24", "Первый канал", НТВ, ТВЦ, "Звезда", RT та інші. Більшість з них напряму контролюються російською владою.

Нагадаємо, у серпні президентка Молдови Мая Санду відповіла на заяву речниці МЗС Росії Марії Захарової, яка була невдоволена рішення молдовської влади скоротити чисельність дипломатичного технічно-адміністративного персоналу РФ у Кишиневі. За словами Санду, кількість російських дипломатів, які залишаються у Молдові, достатня для забезпечення якісних послуг.

У Росії підірвали залізничний міст: що кажуть у ГУР
Більше по темі

У Росії підірвали залізничний міст: що кажуть у ГУР

Залізничну гілку Росія використовувала для транспортування військових вантажів, зокрема інженерних боєприпасів.

Також президентка Молдови додала: “Загалом наші відносини з Російською Федерацією різко погіршилися після того, як Росія напала на Україну і вбиває невинних людей, знищує міста і села в Україні”.

Advertisement

Коментарі (0)

https://www.kyivpost.com/assets/images/author.png
Напишіть перший коментар до цього!